Privacybeleid van Jerone Group Oy

Jerone verzamelt informatie over zijn klanten en gebruikers van zijn online winkel om zijn klanten de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van zijn diensten. Klantgegevens worden onder andere gebruikt om een veilige service te bieden en om de kwaliteit van de klantenservice en de online winkel te verbeteren.

Jerone respecteert de privacy van zijn klanten en zal de verzamelde persoonlijke informatie alleen gebruiken voor de doeleinden die in dit privacybeleid worden beschreven. Jerone zal de informatie van zijn klanten niet verkopen of delen voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in Sectie 7 van dit privacybeleid.


Gegevensbeheerder:

Jerone Group Oy ( Bedrijfs ID: 2381931-8)

Contactgegevens:
Sulapuronkatu 1
33700 Tampere

Contactgegevens voor zaken met betrekking tot het register:

Tel. 0408280202
E-mail: klantenservice (at) jerone.fi


Naam van het register

Jerone klantenregister

Doel van de verwerking van persoonsgegevens

Persoonsgegevens worden alleen verwerkt voor de hieronder genoemde doeleinden:

Gegevensinhoud van het register

Contact- en bestelgegevens van de klant: voor- en achternaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres. Mogelijkheid om marketingberichten naar de klant te sturen, mits de klant hiervoor expliciet toestemming heeft gegeven bij het aanmaken van de klantenaccount. Informatie over bestellingen, leveringen en retourzendingen van klanten.

Reguliere gegevensbronnen

De contact- en klantgegevens in het register worden verkregen aan het begin van de klantrelatie en in de loop van de klantrelatie uit wijzigingen die de klant aan de verwerkingsverantwoordelijke heeft doorgegeven. Een klantrelatie komt tot stand wanneer een klant domeinnamen aanmaakt voor een online shop of producten bestelt. Een opt-out voor marketing wordt geselecteerd op het moment van registratie. De klant kan zijn opt-out in een later stadium wijzigen.

Doorgeven van informatie

We geven enkele noodzakelijke gegevens door aan derden om te voldoen aan onze verplichtingen met betrekking tot de levering van bestellingen. Deze derden zijn onder andere:

Waar nodig geven we ook informatie vrij op verzoek van overheidsinstanties, als dit wettelijk vereist is.


Principes van registerbescherming

Het klantenregister wordt in elektronische vorm bijgehouden. Toegang tot het systeem met klantgegevens en het recht om klantgegevens te wijzigen is voorbehouden aan specifiek aangewezen medewerkers van de verwerkingsverantwoordelijke.


Overige:
Als algemene regel geldt dat persoonsgegevens worden verwerkt zolang de klantrelatie van kracht is. Klanten die zich hebben ingeschreven ontvangen een nieuwsbrief per e-mail, die kan worden geannuleerd door te klikken op de uitschrijfknop aan het einde van de brief. De abonnee van onze nieuwsbrief kan zichzelf uitschrijven via een link in elke nieuwsbrief die we versturen. De klant kan verzoeken om zijn/haar persoonlijke gegevens te anonimiseren of uit onze bestanden te verwijderen. Voor sommige gegevens kunnen wettelijke verplichtingen gelden om ze langer te bewaren (bijv. de boekhoudwet en de wet op de consumentenbescherming).