Privacybeleid van Jerone Group Oy
Jerone verzamelt informatie over zijn klanten en gebruikers van zijn online winkel om zijn klanten de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van zijn diensten. Klantgegevens worden onder andere gebruikt om een veilige service te bieden en om de kwaliteit van de klantenservice en de online winkel te verbeteren.
Jerone respecteert de privacy van zijn klanten en zal de verzamelde persoonlijke informatie alleen gebruiken voor de doeleinden die in dit privacybeleid worden beschreven. Jerone zal de informatie van zijn klanten niet verkopen of delen voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in Sectie 7 van dit privacybeleid.
Gegevensbeheerder:
Jerone Group Oy ( Bedrijfs ID: 2381931-8)
Contactgegevens:
Sulapuronkatu 1
33700 Tampere
Contactgegevens voor zaken met betrekking tot het register:
Tel. 0408280202
E-mail: klantenservice (at) jerone.fi
Naam van het register
Jerone klantenregister
Doel van de verwerking van persoonsgegevens
Persoonsgegevens worden alleen verwerkt voor de hieronder genoemde doeleinden:
- Om de klantrelatie te beheren en communicatie te vergemakkelijken
- Om bestellingen te verwerken, af te leveren en te archiveren
- Om aankoopgeschiedenis bij te houden voor mogelijke productretouren of garantieafhandeling
- Om misbruik te voorkomen
- De klantervaring en kwaliteit van de klantenservice verbeteren
- Het ontwikkelen van uw eigen activiteiten en diensten
- Om gerichte inhoud, communicatie en marketing te leveren
Gegevensinhoud van het register
Contact- en bestelgegevens van de klant: voor- en achternaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres. Mogelijkheid om marketingberichten naar de klant te sturen, mits de klant hiervoor expliciet toestemming heeft gegeven bij het aanmaken van de klantenaccount. Informatie over bestellingen, leveringen en retourzendingen van klanten.
Reguliere gegevensbronnen
De contact- en klantgegevens in het register worden verkregen aan het begin van de klantrelatie en in de loop van de klantrelatie uit wijzigingen die de klant aan de verwerkingsverantwoordelijke heeft doorgegeven. Een klantrelatie komt tot stand wanneer een klant domeinnamen aanmaakt voor een online shop of producten bestelt. Een opt-out voor marketing wordt geselecteerd op het moment van registratie. De klant kan zijn opt-out in een later stadium wijzigen.
Doorgeven van informatie
We geven enkele noodzakelijke gegevens door aan derden om te voldoen aan onze verplichtingen met betrekking tot de levering van bestellingen. Deze derden zijn onder andere:
- Logistieke partners die zendingen afleveren op een locatie naar keuze van de klant
- Tussenpersonen voor betaling
- Exploitanten van factureringsdiensten
- Productleveranciers in het geval van directe leveringen
- Douane in het geval van belastingvrij aangekochte producten
- Incassobedrijven, wanneer een factuur verschuldigd is en ter incasso wordt doorgegeven
- De partnerbedrijven verplichten zich om te voldoen aan de vereisten van de Verordening Gegevensbescherming.
Principes van registerbescherming
Het klantenregister wordt in elektronische vorm bijgehouden. Toegang tot het systeem met klantgegevens en het recht om klantgegevens te wijzigen is voorbehouden aan specifiek aangewezen medewerkers van de verwerkingsverantwoordelijke.