Binnenlandse online winkel. 1 dag levertijd.

Klantenservice

Vraag 1. Ik ben het retourformulier kwijt, wat nu?


Na het inloggen kan het retourformulier worden afgedrukt vanuit het tabblad Retourformulier.

Producten kunnen niet geretourneerd worden zonder retourformulier.

Dit retouradres is prepaid, u hoeft dus geen porto te betalen bij het retourneren van producten. Je laat het pakket gewoon achter bij het dichtstbijzijnde postkantoor en vermeldt onze retourcode, die je kunt vinden op het retourformulier of bij onze klantenservice.

Wil je meer informatie over retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag 2. Mijn maat is uit het product dat ik wil - komen er meer?


We ontvangen dagelijks talloze aanvullingsverzoeken voor stopgezette producten. In overeenstemming met onze klantenbelofte "Stand out of the crowd", bestellen we alleen individuele producten in beperkte hoeveelheden. We vullen dus in de regel geen oude producten aan, maar richten ons op dagelijkse noviteiten.

U kunt echter een melding per e-mail bestellen over de producten die u wilt, als het product om de een of andere reden weer te koop aankomt in de maat die u wilt. Via de functie onderaan de productpagina kunt u de maatmelding voor het gewenste product bestellen.

Vraag 3. Heb je mijn retour ontvangen?


Bij Posti duurt het 2 tot 14 dagen voor retourzendingen van klanten, wat natuurlijk invloed heeft op de verwerkingstijd van de retourzending. Na het bereiken van ons worden retouren over het algemeen direct, maar uiterlijk binnen een week verwerkt. Dit vereist dat het retourformulier correct is ingevuld.

Als u zich na het verzenden van de retourzending pas herinnert dat u bent vergeten alle onderdelen van het formulier in te vullen, kunt u de ontbrekende informatie verzenden via het contactformulier.

Als je bij Walley hebt besteld en de factuur nog niet hebt betaald, dan trekken wij de producten van de factuur af en hoef je je rekeningnummer niet in te vullen.

Vraag 4. Ik wil contact opnemen met Jerone - hoe doe ik dat?



Stuur ons een e-mail naar de klantenservice (at) jerone.fi, bel ons op +358408280202 of laat een bericht achter via het contactformulier! Als uw zaak niet urgent is en geen bestellingen of retouren betreft, kunt u ons een bericht sturen op Instagram @jerone_official of Facebook Messenger.