Organiseren
2 product
Filter op (0)
Hoofdontwerper Alex gaf Kosmo Lupo zijn roots in 1996 in Italië met als doel het ontwerpen van jeugdige herenjeans. Na meer dan tien jaar bedrijfsgeschiedenis zijn de jeans van Kosmo Lupo nu al te vinden in bijna alle grote Europese steden in Frankrijk, Italië, Spanje en andere EU-landen. Net als duizenden andere kledingmerken zit het merk in de achterste trein die aankomt in Finland. Het kenmerkende kenmerk van het merk is de Cowboy-look, waar Europese jongeren dol op zijn. De hoofdontwerper uit Italië haalt zijn inspiratie uit de modesteden van Europa - Parijs en Milaan. Elke spijkerbroek is ontworpen door meer dan 20 ervaren ontwerpers naast de hoofdontwerper. Het belangrijkste kenmerk van jeans is het wassen, wat een zeer ingewikkeld proces is. De meeste jeans op de markt zijn minder dan twee keer gewassen. Kosmo Lupot is drie keer gewassen en ze zien er natuurlijker uit en voelen zachter aan. Verschillende wasbeurten bewijzen ook de kwaliteit van de denimstof, aangezien een stof van lage kwaliteit niet bestand is tegen drie complexe wasbeurten in de fabriek.