Wat zijn uw retourvoorwaarden?

We doen ons best om het meest nauwkeurige idee en beeld van de producten via de website te krijgen. De maten passen meestal meteen als je onze maataanbevelingen volgt. Soms voldoet het product echter niet aan de verwachtingen, waardoor je de aankoop kunt annuleren, ook als je de producten al hebt ontvangen.



Handleiding


1. Plaats de producten terug in de originele verpakking zoals ze waren bij ontvangst. Een gekreukt T-shirt dichtgeknoopt is niet verkoopbaar en veroorzaakt om logistieke en praktische redenen extra kosten.

2. Voeg de orderbevestiging toe die je hebt ontvangen en het retourformulier, waarop je je rekeningnummer en de reden van retour vermeldt. Als je bij Walley hebt besteld, kun je ofwel de factuur betalen en ons je rekeningnummer doorgeven, ofwel de factuur bij de retour voegen. In dat geval ontvang je een bijgewerkte factuur in je e-mail nadat de retourzending is verwerkt.

3. Je kunt het pakket terugsturen via Matkahuolto of per post, kies uit de volgende opties:

1. Breng het pakket naar het postkantoor en vertel Jerone Group Oy dat het een retourzending van een klant is. De contract-ID voor klantretouren is 629649

2. Als je de postpakketautomaat gebruikt om te retourneren, volg dan de retourinstructies op het scherm.

3. Breng het pakket naar Matkahuolto en vertel Jerone dat het een klantretour is. De contract-ID voor klantretouren is 9552867

4. Als je de Matkahuolto pakketautomaat van Post gebruikt om te retourneren, kun je de retourcode gebruiken om een activeringscode aan te vragen op de website van Matkahuolto om terug te keren naar de automaat.

Posti / Matkahuolto neemt het pakket voor transport en factureert Jerone ervoor, zodat u geen portokosten hoeft te betalen voor retouren
OPMERKING! Neem een ontvangstbewijs van de klantretour. Wij vergoeden de prijs van de verloren producten alleen tegen een ontvangstbewijs, waarmee u kunt aantonen dat u de producten op het postkantoor heeft afgeleverd.

OPMERKING! Het retourneren is gratis als de instructies zijn opgevolgd. We zullen de retourkosten niet terugbetalen als de retourzending niet is gedaan met behulp van Itella's vooruitbetaalde klantretour. Indien het te retourneren product defect is (beschadigd, gebruikt), is Jerone niet verplicht om de volledige prijs van de retourzending terug te betalen. Als de geretourneerde producten om redenen veroorzaakt door de klant niet in verkoopbare staat zijn, zullen we een deel van de verkoopprijs inhouden als compensatie.

Bij speciale aanbiedingen zoals Koop 3, Betaal 2, vervalt de aanbieding als een deel van de producten wordt geretourneerd. Wanneer je een van de drie producten retourneert, betaal je de volledige prijs voor de twee producten die je hebt gehouden. Als er bij de bestelling gebruik is gemaakt van een procentuele korting, wordt de procentuele korting in aanmerking genomen bij de terugbetaling van het geretourneerde product, in welk geval de terugbetaling niet hetzelfde is als de niet-gedisconteerde prijs van het product.